De behandeling – Werkwijze

De behandeling duurt gemiddeld anderhalf uur. Ik gebruik mijn hoog gevoeligheid en de hulp van mijn helpers in combinatie met de spiertest om de aard en de oorzaak van de disbalans te onderzoeken. Dat kan aan de hand van testampullen die onder anders vitamines, mineralen, toxische stoffen (bijv. E-nummers), hormonen, allergenen, ziektekiemen en enzymen bevatten. Uitgangspunt is dat je zwak op de spiertest reageert bij overgevoeligheid voor een bepaalde stof (b.v. melkeiwit) of een tekort aan een stof (b.v. vitamine D). Daarnaast werk ik met emoties (bijv. angsten), overtuigingen (bijv. “Ik ben minder waard dan een ander”) en trauma’s (bijv. ongeluk of overleden ouder) uit dit of uit een vorig leven. Ook werk ik via mijn handen met energie.

De behandeling vindt gekleed en zittend op een stoel plaats. Nadat de disbalans is opgespoord, kijken we samen hoe we de balans kunnen herstellen. Dit kan door bijvoorbeeld een bepaalde periode homeopathische middelen, stenen, kruiden, bloesemremedies, symbolen, vitaminen en/of mineralen te gebruiken. Of ik teken een symbool met een positieve tekst. Iedere behandeling is maatwerk.

Een behandeling via de telefoon of thuis is ook mogelijk.

Neem gerust contact met mij op wanneer je vragen hebt of meer wilt weten.